غزل

غزل

     غزل مه جبین


            به   مرگم   می کشانی   غم  نبینی 

                                                         تو در شب هم چو  روزت  مه  جبینی 

           دلم دیوانه  شد  ز آن دم   تو  را  دید 

                                                          چرا   ای بی وفا   با  من  چنینی  ؟ 

           تو که  با  دیگران  خوش  می نشینی 

                                                         چه  کردم  من   چنین بر  راه کینی ؟ 

           لبت  چون  برگ  گل   رویت چو  ماهست 

                                                        چه  گویم  من  که  مه  در آستینی 

          گلستان  از  تو   می گردد   فنا  را 

                                                          تو  حوری ؟ یا بتی ؟  یا یاسمینی ؟ 

         نه  ترکی  نی که  هندو  پس  چه  هستی ؟ 

                                                         پریشان  گشته ام   بس  عنبرینی 

         شنیدم   من   رقیب    زار    دارم  ! 

                                                       خدا  را    من  ببین   او  را   نبینی 

         بسی  منصور از آن  عشقت  خرابست 

                                                      به  دل  گفتم  تو  حق  داری  غمینی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:شعرعاشقانه, شعر عاشقی, شعر عاشقانه, اشعار عشقولانه, اشعار زیبا, ] [ 1:20 قبل از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]