آفتاب شيودسانی

آفتاب شيودسانی

آفتاب شيودسانی Aftaab



آفتاب متولد
۲۵ June سال ۱۹۷۸ در بمبئی ميباشد .

او از دوران کودکی عاشق فيلمهای هندی و بخصوص آهنگهای هندی بود و هرکدام از آن آهنگها را چند بار نگاه ميکرد و کاملا حرکات موزون آنها را ياد ميگرفت و در واقع ميتوان گفت که علاقه اصلی او به آهنگها بود تا خود فيلمها .

او در اولين حضور حرفه ای خود در فيلمی به کارگردانی رام گوپال ورما با نام Mast در کنار اورميلا ايفای نقش کرد و توانست با ارائه بازی کم خطا خود را در دل مخاطبان جای کند . او در واقع با داشتن اندامی مناسب و چهره ای دوست داشتنی و در عين حال مظلوم و با تبحر کافی در انجام حرکات موزون توانست خيلی سريع طرفداران فراوانی بخصوص از قشر دختران جوان بدست آورد .

البته بايد در مورد آفتاب به اين نکته اشاره کرد که در واقع اولين فيلم او (آقای هند) Mr.India ميباشد که او در اين فيلم نقش يکی از کودکان بی سرپرستی را که آنيل کاپور از آنها نگهداری ميکند به عهده دارد . و پس از ساخت اين فيلم آنيل کاپور بهترين اين کودکان را آفتاب معرفی کرد و به گفته خود آفتاب اين کار آنيل کاپور انگيزه اصلی بازيگری را در آفتاب ايجاد کرده است و به همين خاطر همواره خود را مديون آنيل ميداند .

آفتاب دومين تجربه کاری خود را باری ديگر به عنوان بازيگر خردسال در فيلم (حقه باز)Chaalbaazو در کنار سری ديویانجام داد.

او در حال حاضر در هر فيلم دستمزدی برابر دستمزد بازيگرانی چون سلمان خان و ريتيک روشن ميگيرد و اين خود گواهی بر ميزان محبوبيت او ميباشد .

از فيلمهای او ميتوان به ( گناه - تقصير) Kasoor در کنار" ليزا رای ", (يکی از دل من بپرسه) Koi Mere Dil Se Pooche در کنار" اشا دئول" و" سانجی کاپور" , ( به خاطر عشق هر کاری ميکند) Love Ke Liye Kuch Bhi Karega در کنار" فردين خان" , Pyaar Ishq Aur Mohabbat در کنار" سونيل شتی" ,(آواره , ديوانه , مجنون) Awara Paagal Deewana در کنار" آکشی کمار" و" سونيل شتی" , (آيا اين عشق است؟) Kya Yehi Pyaar Hai در کنار "آميشا پاتل ", (دشمن بالفطره) Jaani Dushman در کنار" سانی دئول" ,(تشنه)Pyaasa در کنار" يوکتا موکی", (ترسيدن ممنوع) darna mana hai در کنار " نانا پاتکر" و اخيرا در (شلوق پلوق) Hungama در کنار" آکشی کانا" و فيلم (جای پا) Footpath در کنار" بیپاشا باسو" اشاره کرد.

جالب است که در مورد آفتاب بدانید که : او عاشق موسيقی و رقصيدن است . بازی در نقشهای کمدی را ترجيح ميدهد . راج کاپور و آميتاب بچن را به عنوان اسطوره های سينمای هند ميشناسد .هنرپيشه محبوب او در هاليوود نيکلاس کيج است . او عاشق ورزشهايی مثل بدنسازی و فوتبال است و طرفدار تيم رئال مادريد است ( قابل توجه رئالی ها) و رنگهای مورد علاقه او سفيد و آبی ميباشد .

او اينک در حال بازی در فيلمی با نام ( نميدانم چه خواهد شد) Jaane Hoga Kya در کنار بیپاشا باسو و راهول دو ميباشد که اميد زيادی به موفقيت اين فيلم دارد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:آفتاب شيودسانی,بازیگر,بازیگر مرد,هندی, ] [ 6:9 قبل از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]