آميتا باچان

آميتا باچان

آميتا باچان



آميتا باچان بازيگر افسانه اي هند در يازدهم اكتبر سال 1942 در الله آباد هند متولد شد. پدر او هاروانش
راي باچان يكي از شاعران معروف هند و مادرش تجي باچان نام داشت. آميتا علاقه فرواني به بازيگري داشت. او به دليل قد بلندي كه داشت مورد توجه كارگردانان قرار نمي گرفت . او هنگامي كه از دانشگاه
فارغ التحصيل شد تلاش فراوان مي كرد تا بالاخره كي عباس حاضر شد نقشي در فيلمش به او بدهد و به اين ترتيب آميتا در اولين فيلم خود با نام سات هندوستاني حضور يافت . اما اين فيلم نتوانست موفقيت چنداني بدست بياورد. در سال 1972 آميتا و جايا در هنگام فيملبرداري فيلم اك نظر علاقه فراواني به يكديگر پيدا كردند . به طوري كه بعد از مدت كوتاهي ودر دوم ژوئن سال 1973 ازدواج كردند.
سرانجام با اكران فيلم آناند در سال 1972 بازي آميتا مورد توجه قرار گرفت و او جايزه نقش مكمل مرد
را دريافت كرد. از آن به بعد آميتا مورد توجه قرار گرفت و با ايفاي نقش هاي متعدد مختلف توانست به محبوبيت و شهرت فوق العاده اي دست پيدا كند و به اين ترتيب لقب پادشاه باليوود را از آن خود كند.
آميتا حتي در كشورهاي ديگر نيز به شهرت فراواني دست پيدا كرد و در همه جاي دنيا او را به عنوان بازيگر افسانه اي هند مي شناسند.
آميتا و جايا باچان روابط بسيار خوبي با هم دارند . آن ها دو فرزند دارند دختر آن ها شويتا در سال 1974 متولد شد و پسرشان آبيشك در 5 فوريه در سال 1976 به دنيا آمد. جايا بهادري خود بازيگر توانايي است او در نهم آپريل سال 1948 در كلكته متولد شد. مادر جايا نويسنده و روزنامه نگار بود. جايا از سن پانزده سالگي كار بازيگري خود را با ايفاي چندين نقش در فيلم هاي كوتاه آغاز كرد و سرانجام با فيلم گودي در سال 1971 به باليوود معرفي شد.
جايا با وجود اين كه هيچ پيش زمينه اي در باليوود نداشت در طي مدت كوتاهي توانست جايگاه مناسبي در باليوود پيدا كند. جايا از سال 1980 به يعد كمتر حاضر به پذيرفتن فيلمي مي شد تا اين كه مدتي از باليوود كناره گيري كرد وسرانجام در سن پنجاه سالگي و با بازي در فيلم حاضر ( چواراسي كي ما) ورود دوباره خود را به باليوود اعلام كرد و تا كنون نيز در فيلم هاي متعددي حضور يافته است . پسر آميتا و جايا ، آبيشك نيز از جمله بازيگران موفق باليوود است. بازيگري در خون آبيشك جريان دارد و با وجود پدر و مادري چون آميتا و جايا اين امر كاملاٌ طبيعي است.
آبيشك از دوران كودكي علاقه فراواني به بازيگري داشت و همين خاطر بود كه تحصيلاتش را ناتمام رها كرد. او در يكي از دانشگاههاي معتبر آمريكا در رشته تجارت تحصيل مي كرد اما هنگامي كه متوجه شد آمادگي لازم براي حضور در مقابل دوربين را دارد تصميم گرفت كه هر چه سريعتر اين كار را انجام دهد.
اولين فيلم آبيشك با نام رفيوجي توانست مورد توجه منتقدين و تماشاگران قرار بگيرد . بعد از اين فيلم اكثر فيلم هاي آبيشك با شكست مواجه شدند. در سال 2002 آبيشك در فيلم هامنه بي پياركيا هه حضور يافت و در همين هنگام بود كه با نوه راج كاپور ، كاريشما كاپور آشنايي بيشتري پيدا كرد و آن ها به يكديگر علاقه مند شدند وسريعاٌ نامزديشان را اعلام كردند. اما بعد ازمدتي به دلايل اختلافات موجود نامزديشان برهم خورد. بعد ازاين مسئله شايعات زيادي در مورد روابط آبيشك با ديگر ستارگان خانم شنيده شد. در ابتدا عنوان شد كه آبيشك و راني روابط بسيار خوبي دارند. سپس خبر دوستي صميمانه آبيشك و شليپا شتي منتشر شد. سپس شنيده شد كه آميشا پاتل و آبيشك چندين بار كنار هم ديده شده اند و آميشا نيز عنوان كرد اگر به جاي كاريشما بود هيچ گاه آبيشك را رها نمي كرد. مدتي نيز خبر روابط آبيشك و پريتي زينتا بسيار خوب شده است . پريتي و جايا با چان از هنگام فيلمبرداري كال هو ناهو روابط صميمانه اي با يكديگر دارند و تا كنون آبيشك و پريتي در مكان هاي مختلفي در كنار هم ديده شده اند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:آميتا باچان,بازيگر افسانه اي هند,آبيشك,هند,بهترین هند,بهترین بازیگر هند, ] [ 5:45 قبل از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]