شب نشینی

شب نشینی

 

 امشب میخوام نقاشیه چهره ماهت بكشم

اما بگو چشم تورو من با چه جرات بكشم

محض خدا یه شب بیا،بیا كه دارم میمیرم

بیا تا این دم آخر دستای گرمت بگیرم

بیا كه دل دیوونته حیرون چشم مستته

بیا كه عمر و زندگیم ،باور بكن به دستته

امشب میخوام بگم بیا دلم گرفت از انتظار

بیا قدمهات و عزیز به روی چشم من بزار

تو رو خدا یه بار دیگه اسم منو صدا بزن

اسم منو یه بار صدا به خاطر خدا بزن

بی تو تموم شهرمون رنگ غریبی میگیره

امشب به داد من برس فردا دیگه خیلی دیره

به یاد اون گذشته ها بیا كه پروانه بشیم

بازم مث گذشته ها دو تایی دیوانه بشیم

آخ كه امشب به صبح رسید اما بازم نیومدی

سپیده سحر دمید اما بازم نیومدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:شب,شب نشینی ,شعر شب عشقی, ] [ 10:0 بعد از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]