غم نامه

غم نامه

  غم نامه

ندیدم من حقیقت در دو چشمت

                             نداری توشرف در روح و جسمت

نشد یادت رود از دل روانه

                                      نشد باور تورا در این زمانه

تو گویی من دروغم راست نیستم

                               کمی ابری شدم و صاف نیستم

ولی کن تو ندیی حال زارم

                                بکردی بی دلیل هر دم تو خارم

منم غوغا کنم امشب برایت

                                     زنم از نی نوایی چون روایت

نبودی تو دگر آن یاره شیرین

                                   نگو عشقم کجایی یاره دیرین

همین روزا دگر ترکت کنم من

                                   تو را از زندگی حذفت کنم من

نریز اشکی دگر باور ندارم

                                              به تنهایی سر بالین گذارم

بس است این نامه ای اهل خیانت

                                   شدم تنها ولی کن دیگه راحت

                شاعر : میلاد جانمحمدی


ب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: