طلاق

طلاق

طلاق به خاطر خوشگذرانی همسر
همسرم حتی از دخترم نمی‌پرسد که حالش چطور است، چه رسد به اینکه بداند او در چه مدرسه‌ای تحصیل می‌کند بارها و بارها اتفاق افتاده که دخترم بیمار شده است حتی یک‌بار به بالین دخترم نیامده تا او را آرام کند و دختر من از محبت و مهر مادری واقعا محروم بوده است و فقط اسم مادر را در شناسنامه‌ به عنوان مادر می‌شناسد.
تهران امروز: مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم نسبت به دخترم بسیار بی‌محبت و بی‌تفاوت است و تنها به فکر خوش‌گذرانی‌های خود با دوستانش است و گویی دختری ندارد که نیازمند صحبت وی است.
مردی با حضور در دادگاه خانواده ضمن درخواست طلاق، دلیل خود را بی‌توجهی‌های همسرش به فرزند دخترش دانست و اظهار کرد: همسرم انگار نه انگار که فرزندی دارد، مدام به فکر تفریحات خود است و اصلا به دخترمان توجهی نمی‌کند.
او مرتب با دوستانش به سفرهای مختلف می‌رود و اگر بخواهم با او مخالفتی کنم با دعوا و قهر کردن بیشتر به دخترمان صدمه می‌زند و تا امروز مجبور به سکوت بودم چرا که آینده دخترم از همه چیز برایم مهم‌تر است.
وی در ادامه افزود: یک دختر ۱۰ساله بیش از هر چیز به مادر نیازمند است، اما دختر من از محبت مادری کاملا محروم بوده است، چرا که همسرم فقط به فکر خوش‌گذرانی است و بیشتر وقت خود را خارج از خانه با دوستانش می‌گذراند. به طوری خود دخترم از این وضع خسته شده است.
این مرد ۳۷ ساله با بیان اینکه همسرم حتی نمی‌داند دخترم در چه مدرسه‌ای تحصیل می‌کند عنوان کرد: همسرم حتی از دخترم نمی‌پرسد که حالش چطور است، چه رسد به اینکه بداند او در چه مدرسه‌ای تحصیل می‌کند بارها و بارها اتفاق افتاده که دخترم بیمار شده است حتی یک‌بار به بالین دخترم نیامده تا او را آرام کند و دختر من از محبت و مهر مادری واقعا محروم بوده است و فقط اسم مادر را در شناسنامه‌ به عنوان مادر می‌شناسد.
وی در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه آیا تا کنون به مشاوره مراجعه کردید، گفت: بله، بارها نزد مشاور رفته‌ایم اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم. زیرا همسرم تا چشمش به دوستانش می‌افتد همه چیز را فراموش می‌کند، خیلی سعی کردم او را از دوستانش جدا کنم، اما متاسفانه نفوذ دوستانش آن‌قدر روی همسرم زیاد است که نتوانستم.
وی در پایان جلسه اظهار کرد: من به خاطر دخترم دیگر حاضر نیستم با این وضع به زندگی ادامه دهم، زیرا اگر از همسرم جدا شوم تکلیف زندگی‌ام مشخص می‌شود و فرزندم کمتر غصه می‌خورد و مرتب مادر خود را با مادر دوستانش مقایسه نمی‌کند و حسرت نمی‌خورد. دخترم نیز از وضع ناراحت است و مشکلی با جدایی من و مادرش ندارد.
قاضی جلسه بعد از شنیدن اظهارات این مرد به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حکم طلاق را صادر نکرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:داستان,داستان طلاق,طلاق, ] [ 1:45 قبل از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]