عاشقانه بودن

عاشقانه بودن

ای که خود سایه بالای سرم میباشی

 

مایه برکت چشمان ترم میباشی

 

کمکم کن که دوباره به تو محتاج شدم

 

باز در معرکه چشم تو تاراج شدم

 

چند وقت است مرا عاشق خود ساخته ای

 

آتش عشق به این غمکده انداخته ای

 

چند سالست که از چشم تو محروم شدم

 

باز قربانی این سنت مرسوم شدم

 

من به چشمان اهوراییت ایمان دارم

 

با که گویم که ترا دوست تر از جان دارم

 

همه دار و ندارم همه چیزم  هستی

 

و بقول دل غمدیده عزیزم هستی

 

شیوه چشم تو آموخت که عاشق باشم

 

پای چشمان نجیب تو شقایق باشم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:عشقی,ریباترین, ] [ 11:30 بعد از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]